Radio FM1 Umbauprofis

Sara Gulla aus Wil

29. Juli 2022, 12:01 Uhr
Fast 300 Personen hoffen, dass die Radio FM1 Umbauprofis ihnen zu einer neuen Küche verhelfen. Jetzt bist du an der Reihe. Entscheide in unserem Voting, welche der Küchen ein Makeover am meisten verdient hat!

Liebs FM1 und liebi Sponsore, liebi FM1 Hörer Choche isch ganz e grossi Liedeschaft vo mer. Als Italienerin & Liebhaberin vo Pasta & Pizza bruch ich afach es biz meh Platz i de Kuchi als jetzt vorhande isch. Mit dem wahnsinns Gwünn, chönnt ich endli mal nach langer Ziit e Wohnigsiweihigsparty mache und mini Liebste mit feine Gricht verwöhne! Zudem könnt ich mim Vermieter ä grossi Freud machä und öppis zruggeh. Er hat mir noch minnere Reis im April sehr schnell und unkompliziert zu minere jetzige Wohnig verholfä. Falls ich würde gwünnä, riesst er sicherlich noch d`Wand usä zu dä Wohnstube und so chönnti mini Traumchuchi entstoh. Aso drucked mer Dume, weil i würd mich riesig freue! Allerliebsti Grüessli, Sara

Player spielt im Picture-in-Picture Modus

Hauptsponsor
Co-Sponsoren
Partner

Quelle: Zur Verfügung gestellt
veröffentlicht: 1. August 2022 00:00
aktualisiert: 1. August 2022 00:00
Anzeige